zaterdag 15 juni 2013

WIN ACTIE!

Hoi allemaal!

Omdat ik afgelopen week een record (!) aantal bestellingen binnenkreeg wil ik jullie graag de kans geven om een pakket met allerlei leuke artikelen te vinden die op de onderstaande afbeelding staan;


In dit pakket zitten 2 leuke nagellakjes in de kleuren paars en roze, een lange muntketting met buddha, een schattig armbandje met glazen hartje en een enkelbandje met allerlei verschillende kleuren muntjes voor in de zomer!

Wil jij kans maken op dit super leuke pakket? Zoals je op de foto kunt zien moet je allereerst mijn facebook pagina liken  en daarna het bericht van de winactie  ! De winnaar zal op 1 juli bekend worden gemaakt.

Liefs,

Floor

27 opmerkingen:

  1. wat een leuke winactie.! ik doe mee.
    ik heb je facebook pagina en het bericht geliked. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke winactie! Ik heb het allebei geliked. Hoef je geen e-mailadres of andere gegevens, of moet de winnaar zelf contact opnemen? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op 1 juli zal de winnaar bekend worden gemaakt en ik zal diegene dan een bericht sturen :)! Leuk dat je mee doet! Liefs

      Verwijderen
  3. Leuke winactie! Ik heb alles geliked :) (mijn naam op facebook is Vienna Schaeks)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke winactie! Bedankt voor de tip, ik doe mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke winactie! Ik doe heel graag mee en heb alles gedaan! Dank je wel dat je het als reactie plaatste op mijn blog, ik ga je hier ook eventjes volgen, je blog ziet er leuk uit!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe ook mee :)
    mooie juweeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! Ik doe mee ik heb ook alles gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je reactie..
    Leuke winactie en webshop....Ik kan niet met mijn fanpage van mijn blog jou like-en...Dit heb ik vaker geprobeerd bij andere maar zie nergens dan iets wat staan...maar ik ga je wel volgen via GFC,,,,is dat ook goed om mee te kunnen doen...

    New blogpost: beauty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal er rekening mee houden zodat je alsnog mee kunt doen :)

      Verwijderen
  9. Bedankt voor de uitnodiging! Hele leuke winactie, echt leuke sieraden en de nagellak is perfect for the zomer! :) Ik heb de fb pagina en de post geliked! FB: lie-ying

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe zelf niet mee, maar ik gun het de deelnemers hartstikke :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super, ik doe graag mee!
    Onder de naam Tessa Persoon!
    Ik vind het echt een prachtig paket!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe mee! Mijn naam: idwerd van der Meer

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke blog, en superleuke winactie!

    Xjes Femke

    http://femkesstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf! Maar ik sla deze keer over, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke give away!
    XOXO Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een onwijs leuke win actie! Ik doe zeker mee :)

    xo Anouk
    www.keysofanouk.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk! :)

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ontzettend leuke winactie, ik doe mee! Ik heb je facebookpagina en het bericht geliked :) En nu fingers crossed!

    Liefs, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt leuke winactie! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen