dinsdag 4 juni 2013

NEW IN!

Hoi Allemaal!

Gisteren heb ik weer allerlei leuke sieraden ingekocht voor mijn webshop die vanaf nu allemaal al te verkrijgen zijn! Van verschillende soorten rosé gouden armbanden tot statement kettingen voor de zomer.

Om alvast een voorproefje te geven heb ik wat afbeeldingen voor jullie op een rijtje gezet. Lijkt het je wat? Neem dan gerust een kijkje op www.eleganti-sieraden.nl ! Ook lopen er allerlei leuke acties t/m 15 juni die je op de hoofdpagina kan bekijken! Wil je op de hoogte blijven van alle acties? Like dan mijn facebook pagina om op deze manier op de hoogte te blijven: Eleganti Sieraden facebook 

Liefs,
Floor
Zomerse statement ketting: 10,95

Statement ketting; 9,95

Slavenarmband; 8,95

Armband met kruis; 6,95

Armband met steentjes 5,95

Ketting met peace teken; 5,95
Mintgroen festival haarbandje; 6,50

6 opmerkingen:

  1. Die eerste ketting is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie items zeg!

    XO Zoë
    http://www.thedailyfashiondrug.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn leuk! ^^

    x robin
    http://kissokill.net/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw die kettingen! Vooral de 2e!

    x
    je nieuwste volgster

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je me gaat volgen! Ik ben niet meer zo actief op blogspot maar wil vanaf nu regelmatig berichten gaan plaatsen :) ik hou wel m'n facebook een beetje up to date, misschien vind je het leuk het te liken? zodat je zo op de hoogte blijft van allemaal leuke acties? https://www.facebook.com/pages/Eleganti-Sieraden/114466008682430

      Liefs!

      Verwijderen