zondag 29 september 2013

NEW: Instagram armcandy

Hoi allemaal!

Ik ben de afgelopen week druk bezig geweest om wat leuke foto's op mijn Instagram account te plaatsen om zo meer volgers te krijgen en mijn volgers leuke afbeeldingen te laten zien van verschillende producten uit mijn shop!




Wat vinden jullie van deze armcandy die ik vandaag om had? Alle producten kun je in mijn webshop vinden! Het vriendschapsbandje (de middelste) is dit weekend pas online gekomen samen met de te gekke uit Peru handgemaakte ringen.

Ook kan ik jullie vertellen dat ik heel snel een super leuke winactie aan zit te komen en nog wat andere leuke acties, dus hou daarom vooral mijn blog, facebook en Instagram in de gaten! Zouden jullie mij misschien willen volgen?

Liefs,

Floor


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke armbandjes, ze passen echt goed bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke arbandjes ;)
    en goed gecombineerd bij elkaar ;)

    xoxo fayezlc.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele toffe armcandy, leuk dat je het verkoopt! En instagram is te gek :)

    Liefs
    Shalane
    www.fashionmoodboard.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke armbandjes, ik ga gelijk even op je webshop kijken en misschien bestel ik ze wel :)!

    BeantwoordenVerwijderen