maandag 23 september 2013

NEW: WIN ACTIE

Hoi allemaal,

Ik ben de laatste tijd heel erg bezig om ervoor te zorgen dat mijn webshop beter gepromoot wordt. Zo wil ik actiever worden op facebook en blogspot en heb ik net een Instagram account aangemaakt. Hebben jullie misschien nog tips voor me om nog wat meer naamsbekendheid te krijgen?

Ik vond het zelf wel een heel leuk idee om verschillende winacties te organiseren, hierbij alvast een klein voorproefje van een pakketje wat je kan winnen! 

Win pakketje! :)

Wil je op de hoogte blijven van deze en nog velen andere winacties die eraan zitten te komen, volg dan mijn (net nieuwe) Instagram en Facebook ! Het zou echt super zijn als jullie mij zouden willen volgen/liken, hierbij helpen jullie mij om meer bereik te krijgen en je wie weet win je wel een van de leuke win-acties. 

Liefs,

Floor Klabbers



2 opmerkingen: