woensdag 29 mei 2013

Festival outfit!



De laatste tijd zie je overal foto's verschijnen van leuke festivaloutfits. Maar een outfit is niet compleet als er nog een leuk haarbandje mist met leuke veertje eraan! Je ziet op de onderstaande foto een haarbandje met daaraan leuke veertjes eraan waarbij je de veertjes er ook nog van af kan halen! Deze haarbandjes zijn nog verkrijgbaar in twee kleuren; donkerbruin en lichtroze. 

















Deze haarbandjes zijn verkrijgbaar in mijn webshop: www.eleganti-sieraden.nl en ze kosten slechts 6,50 per stuk! Daarbij krijg je t/m aanstaande vrijdag 31 mei nog 15% korting op alle producten in mijn webshop, dus neem gerust een kijkje!
Liefs,
Floor

1 opmerking:

  1. Oh dat ziet er echt heel leuk uit! Vooral die eerste foto vindt ik heel erg leuk :) de haarbandjes zijn ook heel leuk! En leuke blog heb je trouwens, ik zag op iemand anders blog dat je nog niet zo heel lang blogt, maar ik vind het alvast heel leuk!
    Kom gerust ook eens een kijkje nemen op mijn blog: http://leenphilips.blogspot.be
    Momenteel heb ik een post waarin je vragen kan stellen over mij, over alles wat je maar wilt weten! Dus voel je vrij om eens te komen kijken op mijn blog :)

    Veel liefs, Leen

    BeantwoordenVerwijderen