maandag 27 mei 2013

NEW IN: Lieve korte kettinkjes

Je ziet het de laatste tijd heel veel: allerlei leuke korte simpele kettinkjes met bijvoorbeeld alleen een hartje eraan. Ook kun je verschillende korte kettinkjes die verschillende lengtes hebben, wat ook hartstikke leuk staat, combineren zoals op de onderstaande foto!


Sinds gister verkoop ik in mijn webshop 3 korte kettinkjes op verschillende hoogten in één, zoals je op de onderstaande foto kunt zien! Wat ook nieuw in mijn shop is, zijn de kettinkjes met een hartje eraan die verkrijgbaar zijn in zilver en rosé goud. 




  Op de foto van links naar rechts;

  1. Een rosé gouden kettinkje met een klein hartje 
  2. Een zilver met zwart kettinkje met 3 kleine hartjes op verschillende hoogtes
  3. Een zilver kettinkje met een klein hartje
  4. Een turquoise met goudkleurig kettinkje met 3 kleine kruisjes op verschillende hoogtes
  5. Een zwart met goudkleurig kettinkje met 3 sterretjes op verschillende hoogtes.
Deze kettinkjes kosten per stuk slechts 5,95 en omdat mijn webshop net geopend is, is er nog gedurende de hele maand mei 15% korting op de gehele collectie. Deze korting kan je krijgen door bij het winkelwagentje de kortingscode aan te klikken en MEI in te voeren.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn webshop vinden en neem gerust een kijkje: www.eleganti-sieraden.nl


Liefs,


Floor

4 opmerkingen:

  1. Super leuk dat je een eigen webshop bent begonnen! Ik heb net even een kijkje genomen en ziet er allemaal heel leuk uit, misschien dat ik er nog wel wat bestel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie op mijn blog, en dat je me volgt. Ik volg je nu ook, je hebt echt een hele leuke blog/webshop! Je verkoopt mooie producten! Love it! ♥

    Kusjes
    Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk meis! Ik ga even een kijkje nemen in je webshop :) Xo

    BeantwoordenVerwijderen