vrijdag 24 mei 2013

Welkom

Hallo allemaal!!

Onlangs ben ik op 19-jarige leeftijd mijn eigen webshop begonnen met allerlei modeaccessoires, van armbanden tot echte suède tassen. Omdat ik zelf nog heel erg jong ben en het heel erg leuk vind om te winkelen maar het budget meestal niet zo groot is, heb ik een webshop opgericht met betaalbare producten van goede kwaliteit voor zowel voor jong en oud.

Ik heb deze blog opgezet zodat ik regelmatig artikelen kan plaatsen waarbij ik een specifiek product zal omschrijven. Als jullie nog tips hebben voor me dan hoor ik het graag!

Omdat mijn webshop pas net online is, is er gedurende de hele maand mei 15% korting op de gehele collectie door bij de winkelwagen de kortingscode: MEI in te voeren!!

Neem dus snel een kijkje op www.eleganti-sieraden.nl en ik hoor graag wat jullie ervan vinden!

Liefs,

Floor

4 opmerkingen:

  1. Ik heb even een kijkje genomen, je hebt erg leuke producten en helemaal niet duur!!
    Heel veel succes met de voortgang van je webshop, super knap dat je dit doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Floor! Bedankt voor je leuke reactie op m'n blog. Ik heb een kijkje genomen op je webshop en het ziet er erg goed uit! Ik hou dan ook graag je blog en webshop in de gaten. Wellicht is een leuke samenwerking in de toekomst bespreekbaar? Veel succes.

    Liefs, Guylaine Fréderique

    http://hazydestination.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor het compliment, leuk om te horen! :) Ja dat lijkt me erg leuk, ik zal ook jou blog in de gaten houden!

      Liefs,
      Floor

      Verwijderen