zaterdag 25 mei 2013

Trend: De statement ketting!

Hallo allemaal!!

Vandaag schrijf ik weer een stukje over een ander product wat in mijn webshop te vinden is! Een van de trends van aankomende zomer is toch wel de statement ketting! Je vindt ze in allerlei soorten kleuren en maten, zo ook in mijn webshop. Een hele simpele outfit wordt door een statement ketting toch leuker gemaakt! 

Het model dat ik verkoop in mijn shop hebben erg mooie stenen en zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar.  Zoals je op de onderstaande foto's kan zien zijn ze verkrijgbaar in lichtroze, lichtgroen en turquoise. Voor slechts 10,95 bemachtig je al zo'n leuke ketting! Daarnaast krijg je gedurende de maand mei ook nog eens 15% korting op de gehele collectie, zo ook deze kettingen!

Heb je interesse? Neem gerust een kijkje op www.eleganti-sieraden.nl! Heb je nog tips voor me of een leuk compliment? Stuur een reactie of een mailtje naar info@eleganti-sieraden.nl.

Liefs,

Floor









2 opmerkingen: