zondag 26 mei 2013

NEW IN: Zomerse armbandjes


Hoi Allemaal!!

Gisteren heb ik weer inkopen gedaan en de webshop is weer goed bijgevuld! Van leuke zomerse armbandjes tot mooie statement kettingen, maar ook leuke iPad hoezen van vilt! 

In dit artikel zal ik de armbandjes laten zien die je op allerlei manieren kan combineren. Vind je dit soms lastig? Dan heb ik een product wat de oplossing zal bieden! Ik verkoop namelijk vanaf vandaag een armband die al bestaat uit vier kleine armbandjes, vier in één! Het zetje is in totaal slechts 5,95 en daarbij krijg je door de kortingscode MEI in te voeren ook nog eens 15% korting!

Neem gauw een kijkje op www.eleganti-sieraden.nl en bekijk ook de andere nieuwe producten!

Liefs,

Floor

Setje armbanden 5,95
Setje armbanden 5,95

3 opmerkingen:

  1. Die armbandjes zijn heel leuk! dankjewel voor je leuke reactie op mijn blog! En leuk van de tip voor je webshop, ik heb oorbellen gezien die ik echt heel mooi vind! dus die ga ik zo bestellen :)
    En dan zie je ze misschien wel een keer voorbij komen op mijn blog! Liefs Nina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag het al, leuk!! bedankt voor je bestelling en ik zie ze graag terug op je blog haha! ;) Liefs

      Verwijderen